Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Password Fatigue
1
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
FILE - In this Feb. 27, 2013 photo illustration, hands type on a computer keyboard in Los Angeles. Frustration over passwords is as common across the age brackets. Bill Lidinsky, director of security and forensics at the School of Applied Technology at the Illinois Institute of Technology, recommends using a “simple mental algorithm,” including those that use a space, if a site allows that. (AP Photo/Damian Dovarganes, File)
10. decembra 2014 Správy NitraIné správy z Nitry od NitraDen.skSITA, © SITA 2014 ilustračné: SITA

Elektronizáciu služieb mesta chcú dokončiť v septembri

Občania Nitry by mali získať v septembri budúceho roka možnosť vybavovať všetko na mestskom úrade elektronicky

V septembri budúceho roka plánuje mesto Nitra dokončenie Projektu elektronizácie mesta. Občanom by mal poskytovať možnosť komunikácie s mestom v elektronickej podobe. Agentúru SITA o tom informoval primátor Nitry Jozef Dvonč. „Procesy, ktoré teraz prebiehajú na úrade, by mali zabezpečiť, aby občan nemusel chodiť vybavovať si svoje záležitosti na úrad,“ povedal. Mesto dostalo na tento projekt nenávratný finančný príspevok 2,1 milióna eur z Operačného programu informatizácie spoločnosti, financovaného z fondov Európskej únie. „Sme jediné z 37 slovenských miest, ktoré pri uchádzaní uspelo a robíme všetko preto, aby sme to v septembri spustili,“ prisľúbil Dvonč.

Súčasťou elektronizácie by mali byť všetky služby, ktoré mestský úrad poskytuje, uviedol prednosta radnice Igor Kršiak. „Všetky služby, či už výrub stromov, alebo napríklad vydanie parkovacej karty, budú prevtelené do elektronickej podoby,“ povedal Kršiak. Elektronický systém by nemal byť náhradou terajšieho systému, ale jeho alternatívou. Ako povedal Kršiak, ak si bude chcieť občan niečo vybaviť cez víkend, alebo po skončení pracovnej doby, bude mať tú možnosť. „Technologická gramotnosť sa zvyšuje a predpokladám, že táto forma komunikácie bude hojne využívaná“ myslí si Dvonč. Zamestnanosť na úrade to podľa primátora neovplyvní. Občania, ktorí nemajú záujem o elektronickú komunikáciu, budú môcť naďalej navštevovať Klientske centrum na mestskom úrade.

Sledujte novinky z Nitry na Facebooku, Instagrame, alebo ich odoberajte cez e-mail.

K téme

Najčítanejšie za týždeň

Neprehliadnite

Bezplatné novinky z Nitry raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Máte tip na článok? Napíšte nám TU

Copyright © NitraDen.sk Všetky práva vyhradené. NitraDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

X