Nitrianska univerzita organizovala kurz digitálneho art marketingu, účastníkov mimoriadne zaujal
Súčasťou kurzu bolo 12 workshopov a všetky boli plne obsadené.
Špeciálny kurz sa organizoval na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre (UKF). Kurz bol bezplatný a určený pre pracovníkov kultúrnych inštitúcií.
Plne obsadené workshopy
Cieľom kurzu digitálneho art marketingu bolo zvýšenie vedomostí u pracovníkov, vďaka čomu môžu skvalitňovať marketingovú komunikáciu kultúrnej inštitúcie, v ktorej pracujú.
Kapacita bola obmedzená a záujemcovia sa museli vopred zaregistrovať. UKF skonštatovala, že o kurz bol mimoriadny záujem, pretože všetkých 12 workshopov bolo plne obsadených.
Kurz absolvovalo spolu 15 pracovníkov kultúrnych inštitúcií. Boli medzi nimi napríklad zamestnanci Krajskej knižnice Karola Kmeťka v Nitre, mestského kultúrneho centra v Hlohovci či nitrianskeho Hideparku.
Certifikát digitálnych zručnosti
A ako prebiehalo absolvovanie kurzu? Zamestnanci si mohli vybrať, či sa zúčastnia na všetkých workshopoch alebo iba niektorých. Ak absolvovali aspoň 10 workshopov a 20 hodín domácej prípravy, mohli získať certifikát digitálneho art marketingu.
Certifikát získali 7 úspešní absolventi. Tí, ktorí absolvovali daný počet hodín, budú vedieť komunikovať a propagovať aktivity kultúrnej inštitúcie na sociálnych sieťach či budú vedieť, ako vytvoriť textový a vlastný grafický obsah.
Pridanou hodnotou kurzu bol coworking, teda nadväzovanie spoluprác medzi jednotlivými inštitúciami.
Sledujte novinky z Nitry na Facebooku, Instagrame, alebo ich odoberajte cez e-mail.
K téme
Témy
Najčítanejšie za týždeň
Neprehliadnite
Máte tip na článok? Napíšte nám TU
Sledujte novinky z Nitry na:
Facebooku NitraDen.sk
Instagrame @nitraden.sk
...alebo ich odoberajte cez e-mail: