Študenti UKF v rámci projektu zviditeľnili svoju katedru. Tešili sa veľkému úspechu
Študentský projekt mal veľký úspech na sociálnych sieťach. Študenti v ňom spojili príjemné s užitočným.
Študenti marketingovej komunikácie a reklamy UKF zviditeľnili v rámci projektu svoju katedru (KMKaR). Cieľom projektu bolo dostať do povedomia potenciálnych záujemcov o štúdium v tomto odbore.
Propagácia prebiehala na sociálnych sieťach Instagram, TikTok a Youtube. V rámci tohto projektu sa aj súťažilo o nereálne ceny, ako napríklad bitcoin v hodnote 50 eur.
Účasť v súťaži bola vysoká, rovnako ako aj počet videní. Video na TikToku malo cez 18-tisíc videní a na Instagrame takmer 4-tisíc.
Projekt pozostával aj z livestreamov s odborníkmi vo svojom obore. Jedným z takýchto ľudí bol aj Michal Sabo, ktorý ako jediný zastával mužské pohlavie na týchto livestreamoch. Tie prebiehali na rôzne témy v ktorých sú daní hostia odborníkmi, no rozprávalo sa aj o marketingu.
V ženskom zastúpení prijala pozvanie influencerka Rachel Karnižová, Miška Kertészová, Katarína Baniariová či Simona Malkovová. A v neposlednom rade sa v rámci livestreamu o štúdiu na škole UKF prišla porozprávať profesorka Mgr. Györgyi Janková , PhD., ktorá to celé začala.
Sledujte novinky z Nitry na Facebooku, Instagrame, alebo ich odoberajte cez e-mail.
K téme
Témy
Najčítanejšie za týždeň
Neprehliadnite
Máte tip na článok? Napíšte nám TU
Sledujte novinky z Nitry na:
Facebooku NitraDen.sk
Instagrame @nitraden.sk
...alebo ich odoberajte cez e-mail: