Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Pr clanok titulna foto.jpeg
3
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: Nitrianska realitná kancelária
21. marca 2022 Správy NitraPR od Informačný servis Diskusia()

Nitrianska realitná kancelária: Nový vizuál, ešte lepšie služby

Nitrianska realitná kancelária po 14 rokoch mení logo, komunikáciu aj vizuálnu identitu. Spolumajiteľ kancelárie Erik Švec a manažérka Dominika Švecová vidia za jej refreshom zjednotenie komunikácie a zatraktívnenie kancelárie pre nových klientov i šikovných maklérov. 

Prečo ste sa rozhodli po 14 rokoch redizajnovať značku NRK? 

Erik Švec: 
Naša kancelária má v Nitre rozsiahlu históriu a ľudia si ju dlho spájali najmä s typickým vizuálom zobrazujúcim siluetu hradu a hradného kopca. Firmu sa však snažíme kontinuálne posúvať vpred, preto bolo len otázkou času, kedy pristúpime aj k výraznej zmene vizuality. Chceme, aby naši klienti aj potenciálni kolegovia cítili, že sme pripravení na digitálnu dobu a možnosti, ktoré prináša, preto sme pri návrhu nového vizuálu nešli cestou postupnej evolúcie, ale skôr výraznej zmeny, ktorá okamžite zarezonovala.

Ako vzniklo nové logo a vizuálna identita a čo vás inšpirovalo pri jeho tvorbe? 

Dominika Švecová: 
Naše nové logo znázorňuje kombináciu komunikačnej bubliny a strechy domu, ktoré svojim špecifickým spojením simulujú pin označujúci miesto na mape. Pri predaji realít je totiž kľúčová práve ich lokalita, pocit z nehnuteľnosti a bezchybná komunikácia makléra s klientom. Vizuálna identita tiež vnáša do komunikácie prvok unikátneho patternu, ktorý symbolizuje mapu mesta, jeho ulice, budovy i neznáme zákutia.

Pri tvorbe vizuality sme chceli vyzdvihnúť najmä modernosť a variabilitu, akou chceme byť vnímaní, no zároveň umocniť pocit partnerstva, inteligencie, spoľahlivosti a optimizmu ako našich základných hodnôt. Veríme, že práve spojením príjemných pastelových farieb a špecifického dizajnu sa nám podarí vzbudiť v mysliach našich klientov, maklérov i verejnosti želané asociácie.

Nrk logo construction.jpg
Foto: Nitrianska realitná kancelária
Nrk brandbook mockup.jpg
Foto: Nitrianska realitná kancelária

Zmenili ste vizuál, ako sa zmeny prejavili vo fungovaní kancelárie ako takej? 

Erik Švec:
Posledné dva roky pre nás boli najmä rokmi stability, no nevyhli sme sa ani mnohým významným zmenám, ktoré prebehli na pozadí redizajnu. Najväčšou transformáciou prešla kancelária minulý rok, kedy sme zmenili firemné priestory, webovú stránku, informačný systém a kompletne redefinovali víziu, poslanie aj hodnoty značky. Práve princípy inteligencie, partnerstva, spoľahlivosti a optimizmu, na ktorých je naša značka postavená, nám dávajú jasný smer do budúcnosti a umožňujú nám konzistentne vystupovať nielen v internom, ale aj externom prostredí.

V súčasnosti vyvíjame aj značné úsilie spojené najmä s digitalizáciou procesov a zlepšovaním zákazníckej skúsenosti či zefektívnením spolupráce maklérov a klientov. V najbližšom období tiež plánujeme výrazne rozšíriť tím a vďaka implementácii nových technológií zrýchliť, zlepšiť i modernizovať služby.

Informačný servis

Sledujte novinky z Nitry na Facebooku, Instagrame, alebo ich odoberajte cez e-mail.

K téme

Témy

Najčítanejšie za týždeň

Neprehliadnite

Bezplatné novinky z Nitry raz týždenne:
podmienkami používania a potvrdzujem, že som sa oboznámil s ochranou osobných údajov

Máte tip na článok? Napíšte nám TU

Copyright © NitraDen.sk Všetky práva vyhradené. NitraDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

X