METRO GUSTO prinieslo do Múzea vo Svätom Antone čaro okamihu
METRO GUSTO sa v druhom ročníku posunulo viac do regiónov. Svojim konceptom sa stal jedinečnou príležitosťou na posilnenie obchodných vzťahov a vytvárania sietí v rámci maloobchodnej a gastro komunity. Počas júna je podujatie naplánované v troch slovenských lokáciách. Vo obci Svätý Anton, v Košiciach a v Bratislave.
METRO GUSTO odštartoval trojlístok gastro zážitkov v utorok 11.6. v Múzeu vo Svätom Antone. Pokračovať bude o týždeň v utorok 18.6. v Košiciach. Záverečné podujatie sa uskutoční v Bratislave v utorok 25. júna.
„Podpora slovenskej gastronómie vo forme METRO GUSTO je pre nás aj o vytváraní biznis sietí v podnikaní, čo je veľmi dôležité. Pomáha budovať cenné vzťahy, otvára príležitosti a pomáha výmene poznatkov. Spojením sa s inými odborníkmi získavame prehľad o aktuálnych trendoch v odvetví a zdieľame osvedčené postupy. Dokážeme sa tak navzájom v segmente obohatiť, inšpirovať a motivovať,“ hovorí Manuel Sierra Asensi, Sales and Operations Director METRO Slovakia.
Lokálne slovenské suroviny
Pre METRO Slovakia je kľúčový kvalitný lokálny sortiment. Prirodzene patrí k regionálnej kuchyni a je podporou slovenskej produkcie a jej dodávateľov.
„Sme radi, že dokážeme zákazníkom ponúknuť široký sortiment potravinového aj nepotravinového tovaru. Snažíme sa tak uspokojiť ich aj tie najnáročnejšie požiadavky. Podujatie METRO Gusto bolo nielen o vychutnávaní si lahodného jedla a nápojov, ale aj skvelou príležitosťou na nadviazanie nových obchodných kontaktov a utvrdzovaní sa v tom, čo partneri potrebujú,“ potvrdzuje Peter Plánočka, area manager METRO Slovakia vo Zvolene.
„Stretli sa tu profesionáli a odborníci z oblasti gastronómie a milovníci dobrého jedla. Podujatie verím, naštartovalo nové spolupráce. Sme hrdí na našu Ultra fresh ponuku, kde v porovnaní s konkurenciou dokážeme garantovať pestrý výber mäsa, rýb, ovocia a zeleniny. Sezónnosť tovaru a jeho kvalita je to, v čom chceme na trhu dominovať,“ dopĺňa Radim Prekop, area manager METRO Slovakia v Nitre.
Špičkoví šéfkuchári
Slovenský segment gastronómie sa môže pochváliť špičkovými šéfkuchármi, ktorí svojmu remeslu skutočne rozumejú. A nebolo tomu inak ani na tomto evente.
Národný tím kuchárov Slovenského zväzu cukrárov a kuchárov pod vedením Jozefa Hromjáka slávnostne otvoril METRO GUSTO 2024 v Múzeu vo Svätom Antone. „Menu tvoríme podľa zásad a princípov Novej kucbyne Slovenska. Tentokrát s ohľadom na sezónu jar/leto. Využívame produkty od lokálnych pestovateľov či chovateľov. Snažíme sa produkt zhodnotiť a maximálne využiť. Kombinovali sme okrem iného zubáča s kalerábom, bazou a jablkom. K regionálnej zverine sme podávali špargľu v dvoch úpravách, hrášok a ligurček. V dezerte vynikli slovenské jahody a tvaroch. Boli sme radi súčasťou podujatia. Verím, že sa nám podarilo vytvoriť výborný gastronomický zážitok,“ konštatuje kapitán Národného tímu Slovenského zväzu cukrárov a kuchárov Jozef Hromják.
Spolupráca so strednými školami
METRO Slovakia dlhodobo spolupracuje so študentami stredných odborných škôl z celého Slovenska so zameraním na hotelové služby. Napríklad aj v rámci súťaže Kulinársky päťboj. Ani teraz, na METRO GUSTO, nechýbali a boli výraznou pomocou pri realizácii. Obojstranne výhodná spolupráca im okrem zážitkov prináša veľmi cenné skúsenosti priamo z praxe.
„Som nesmierne rád, že druhý ročník METRO GUSTO môžeme privítať aj v ďalších kútoch Slovenska. Je pre nás mimoriadne dôležité priblížiť sa našim zákazníkom. Komunikovať s nimi, prezentovať im naše služby a produkty a najmä úprimnú snahu prispievať k ich rastu,“ dodáva na záver Manuel Sierra Asensi, Sales and Operations Director METRO Slovakia.
O spoločnosti METRO Slovakia
METRO je medzinárodná veľkoobchodná spoločnosť s potravinovým a nepotravinovým sortimentom, ktorá sa špecializuje na uspokojovanie potrieb hotelov, reštaurácií a stravovacích zariadení (HoReCa), ako aj nezávislých obchodníkov. Po celom svete má spoločnosť METRO približne 16 miliónov zákazníkov, ktorí si môžu vybrať, či nakupujú v jednom z veľkoformátových obchodov, objednávajú online a vyzdvihujú svoje nákupy v obchode alebo si ich nechávajú dodať. Udržateľnosť je kľúčovým pilierom podnikania spoločnosti METRO. Spoločnosť METRO je európskym lídrom v indexe udržateľnosti Dow Jones. Spoločnosť pôsobí v 30 krajinách s viac ako 700 prevádzkami a zamestnáva viac ako 100 000 ľudí na celom svete.
V roku 2024 oslávi spoločnosť METRO už 24 rokov na slovenskom trhu. V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR šesť veľkoobchodných centier pre podnikateľov. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika, priame nákupy vo veľkých objemoch, ale tiež služba Distribúcia, teda dovozu tovaru zákazníkom priamo do prevádzok umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny profesionálnych zákazníkov – na oblasť HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Aktívne podporuje alianciu maloobchodných predajní Môjobchod, ktorá v súčasnosti spája 764 lokálnych predajcov po celom Slovensku.
https://www.instagram.com/metro_sk/
https://sk.linkedin.com/company/metro-cash-&-carry-slovakia
Informačný servis
Sledujte novinky z Nitry na Facebooku, Instagrame, alebo ich odoberajte cez e-mail.
K téme
Témy
Najčítanejšie za týždeň
Neprehliadnite
Máte tip na článok? Napíšte nám TU
Sledujte novinky z Nitry na:
Facebooku NitraDen.sk
Instagrame @nitraden.sk
...alebo ich odoberajte cez e-mail: