Finančná správa zriadila nonstop linku pre verejnosť, takto vám pomôže
Aktuálne zmeny colných predpisov a elektronizácia colných procesov majú za následok aj množstvo otázok od obyvateľov. V prípade akýchkoľvek problémov s uplatňovaním colných predpisov a predpisov pri správe spotrebných daní, vrátane technických problémov týkajúcich sa colných informačných systémov, sa verejnosť môže obrátiť na call centrum finančnej správy.
Od 15. júna „voľba číslo 5“ colníckeho call centra finančnej správy na telefónnom čísle 048/431 72 22 funguje nepretržite 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Počas bežnej pracovnej doby od 8. do 16. hodiny sa občania aj firmy dostanú k informáciám z oblasti legislatívy týkajúcej sa colníctva a správy spotrebných daní. Rovnako budú podávané informácie k základným colným elektronickým informačným systémom, ako sú napríklad CEP či e-dovoz, z oblasti spotrebných daní je to najmä elektronický systém kontrolných známok, EMCS a obojsmerná elektronická komunikácia.
Po 16. hodine a v čase víkendov a sviatkov budú na voľbe č. 5 podávané najmä informácie k havarijným stavom a neodkladným situáciám týkajúce sa technickej oblasti colných informačných systémov. Subjekty budú môcť na získanie informácie využiť aj mailovú komunikáciu cez portál finančnej správy v časti „Kontaktujte nás“.
Od 15.júna zároveň prestalo platiť doterajšie colnícke číslo 0850/123 360 a mailová adresa [email protected].
Sledujte novinky z Nitry na Facebooku, Instagrame, alebo ich odoberajte cez e-mail.
K téme
Témy
Najčítanejšie za týždeň
Neprehliadnite
Máte tip na článok? Napíšte nám TU
Sledujte novinky z Nitry na:
Facebooku NitraDen.sk
Instagrame @nitraden.sk
...alebo ich odoberajte cez e-mail: