Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
Tipy na články: [email protected] / 0918 378 828
Mesto elekt1.png
2
Otvoriť Foto TU
Otvoriť galériu
Foto: www.nitra.sk
23. júna 2016 Správy NitraIné od NitraDen.sk© NitraDen.sk, iDen Media s.r.o.

Elektronické služby mesta, ktoré vyšli na takmer 3 milióny eur, využilo toľkoto ľudí

Projekt elektronizácie služieb spustilo mesto v októbri minulého roka. Integrovaný informačný systém vyšiel na 2 992 860 eur vrátane DPH. Koľko ľudí doposiaľ využilo elektronické služby mesta?

V rámci projektu eMesto – Elektronizácia služieb mesta Nitra sa môžu občania stretnúť s dvomi typmi elektronických služieb. Implementované boli formulárové a informačné služby.

Mesto elekt1.png
www.nitra.sk

Pomocou formulárových služieb majú občania možnosť žiadať mesto o nejaký úkon. Deje sa tak cez elektronický formulár, ktorý je dostupný na stránke mesta.

Prostredníctvom informačných služieb mesto Nitra poskytuje obyvateľom rôzne informácie, ktoré sa týkajú životných situácií občanov či podnikateľov.

Screencapture www nitra sk zobraz sekciu informacne sluzby 1466674458937.png
www.nitra.sk

„Do dnešného dňa bolo odoslaných a mestom vybavených približne 30 elektronických podaní realizovaných formulárovými elektronickými službami,“ uviedol Andrej Jančovič z Mestského úradu v Nitre.

Využitie informačných elektronických služieb je na tom podstatne lepšie. Ako nás informoval Jančovič, tento typ služieb zaznamenal doposiaľ viac než 57-tisíc zobrazení, z ktorých bolo viac ako 38-tisíc unikátnych.

Odporúčané články

Témy

Najčítanejšie za týždeň

Bezplatné novinky z Nitry raz týždenne:

Copyright © NitraDen.sk Všetky práva vyhradené. NitraDen.sk si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.

OK

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...

X